Avfärd

Klockan är halv tio och vi är på väg! Jag har sovit ungefär ingenting (nästan sju timmar alltså) och har redan spräckt mitt enda par svarta byxor. Känns som en bra start! 

Vill egentligen ångra hela grejen och bara sätta mig ner för att grina. Får tårar i ögonen när jag tänker på igårkväll och mina magiska vänner. Känns riktigt vidrigt att lämna dem. Men jag tänker att det handlar om kontroll, lite fear of missing out, vill vara närvarande på allting överallt och det blir svårt när jag bor i ett annat land. 

Men helvete så lyckligt lottad jag är som har så genombäst vänner. 

Så, vi har satt sikte på Värmland och kaffet är redo i termosen. Norge, nu kommer vi! 

Kommentera

