Första natten 

   
 
Sådär, uppackad och färdigt för ikväll. Det är furu överallt men jag har försökt ordna så mysigt jag kan. Ovan mig bor fyra idrottssnubbar som tycker om att spela boll i vardagsrummet… Har sagt till dem en gång redan ikväll, bra första intryck. 😂 

Ska upp tidigt imorgon och träffa samordnaren för mina kurser, för just nu har jag inget schema eller något. Så ligger på spikmattan med radion på som spelar kristna sånger på svenska. Men varför inte! Godnatt. 

En reaktion på ”Första natten 

Kommentera

