6/1

Onsdag den 6e januari, även känd som dagen då allting krånglar.
Har ringt tele2 för att pausa mitt abonnemang, ska ist skaffa kort hos telia som har bättre priser på samtal i norden. Vill ju kunna ringa hem utan att behöva vara miljonär. VARFÖR tittade jag inte på detta tidigare? för att jag var naiv och tänkte att det kommer ordna sig, haha. Men men, får stå mitt kast nu. Pappa min stackaren får ordna med abonnemang och avtal och post hemma i Sverige.

Har ringt tele2, har chatta med telia, har beställt tillfällig eftersändningsadress för min post. I Sverige har ni helgdag men inte här, nejnej. Har visserligen inga lektioner utan får komma och gå som jag vill. Men allt detta stressar mig så mycket att jag har svårt att fokusera. Det är sol ute idag iaf, det är härligt. Ska försöka ta mig ner till skolan en stund idag iaf.

Hemskt så beroende en är av telefon och teknik, men vill ju kunna ha kontakt med alla där hemma såklart.

Var superledsen igår och grät ungefär hela dagen men när min roomie kom hem på kvällen så sa hon att hon tänkte laga middag till oss ikväll så då kändes det lite bättre. Får bara andas och ta en sak i taget. Komma ihåg att det är OK att det känns jobbigt och konstigt. Jag är så långt utanför min comfort zone just nu, allting måste inte funka helt perfekt.

2 reaktioner på ”6/1

  1. ”Nu tänker du såhär och det känns såhär och det är skitjobbigt och så är det nu.” Inte mer, inte mindre. Glöm inte det, så du snurrar bort dig i allting. Efter regn kommer solsken, efter natten kommer dagen osv. Håller dig i handen, alltid ♥️

    Gilla

  2. Hej Cissi dubkommer att fixa detta ta bara ett djupt andetag så bli det bra. Du är stark💪🏻. Vi alla vänner släkt mm finns kvar , tänk att detta kommer bli ett bra äventyr. Hörde av mamma att du ska jobba i metall så himla spännande.😀👍🏻. Imorgon börjar jag jobba efter 2 veckors ledighet , mjukstartar med 2 dagar. Ha det så bra. Kram moster Anna 💕

    Gilla

Kommentera

