Norge dag fyra

Efter min sovmorgon och allt roddande med teknik så halkade jag ner för berget och provade på att löda lite i skolan, kändes bättre idag. (Tack pappa!) På vägen hemåt såg jag Evelyn som är koordinator för utbytesstudenterna och sprang ikapp henne. Det visade sig att hon skulle förbi shoppingcentrumet (som ligger en liten bit utan för Notoddens centrum) så jag slog följe. Fick handlat lite mat så nu behöver jag inte bara äta pasta utan har både kyckling, broccoli och avokado.

Efteråt så gick vi på cafe och tog en kaffe och pratade om ditt och datt. Kändes så skönt att göra en normal grej med en trevlig person. Och att sen komma hem till min roomie som lagade middag, klockrent. Så har suttit och konverserat med henne ikväll, tills jag insåg att jag har inlämning av mitt svenska plugg imorgon så nu har jag försökt skriva lite.

Dags att börja färgkoordinera kalendern igen för att hålla koll på allt. Tack för alla era kommentarer, känner mig starkare av att ni tror på att jag grejar det här.

Kram från Oraklet i Notodden 

  
Vägen till skolan idag. 

En reaktion på ”Norge dag fyra

Kommentera

