9/1

Första lördagen i Notodden!

Har spenderat tiden framför skärmen med att försöka plugga. Steg upp sent efter att ha drömt om Maxida Märak (thank you brain), drömde att vi åt kokosbollar och tittade på film, haha. Åt brunch med Tomomi och sen har jag videosamtalat med nära och kära. Nu på kvällen var jag och Tomomi uppe och hälsade på några av hennes norska vänner i en av de andra stugorna. Det var väldigt trevligt och intressant.

Kändes ungefär som att vara på en hemmafest på gymnasiet. Folk var lite fulla och bullriga, drack vin ur platsmuggar och spelade ölspel. (Oh, wait, ungefär som vilken annan hemmafest ändå, ja) Men träffade några nya vänner så det känns kul. Försöker bonda med människor som har bil för att underlätta storhandling i framtiden. Det gäller att vara strategisk, heh.

De flesta andra gick till StuA som är den lokala studentpuben men eftersom det är minus tio grader och jag är nykter så gick vi hem istället. Nu ska jag sova och imorgon är allting stängt på stan pga söndag så jag ska försöka ge mig på husets tvättmaskin.

Hej så länge!

En reaktion på ”9/1

  1. Tänk vad konstigt det är ibland ,man tror man är på ett vis o så visar det sig att man har fler sidor som bara kommer fram i vissa lägen man lär sig om sig själv hela tiden. Kan tro det är snyggt i tvättmaskinen nu hu vad grisiga en del är😁Puss❤️

    Gilla

Kommentera

