14/1

Alltså Norge. Det gick precis förbi en kille utanför mitt fönster med fem stora renskinn över axeln. Rimligt.

Har varit en hektisk dag idag, först skola, sen upp på berget, åka och storhandla i en bil som hade frost på insidan av rutorna, hetsskriva lite på min uppsats, äta supergod fisksoppa och sen gå på filmklubbens första visning för terminen.
Nu har jag nördat med nationalekonomi och hoppats på att min text ska skriva sig själv. Så är tyvärr inte fallet för jag är helt slut så ska sova.

Tog lite bilder på dagens jobb men publicerar dem imorgon ist. Den som väntar på något gott, osv.

Godnatt!

Kommentera

