21/1

IMG_6704IMG_6705IMG_6713IMG_6716IMG_6725

 

Utan inbördes ordning, lite bilder på vad jag försöker göra i skolan och sen en selfie i Narniaskogen.

Idag har det varit extra kallt ute, troligtvis för att jag nyss sa att det inte var så jobbigt här som jag hade väntat mig. Jag övade på att hamra metall idag och har slagit mig med kulhammaren ett antal gånger så är helt öm i tummen. På kvällen så var det filmklubb på skolan, vi såg Rush, filmen om formel1-förarna. Den var oväntat bra så jag är glad att jag gick ner trots att jag bara ville ligga hemma och äta nutellamackor hela kvällen.

Till helgen ska jag gå på promenad, rensa köksskåpen och förhoppningsvis måla lite akvarell. På måndag ska jag prova på kendo, på tisdag är det kroki, onsdag simning, torsdag filmklubben igen och sen har jag i princip klarat av min första månad i Norge(!)

Då ska jag dricka lite av lemonaden som min magiska roomie köpte åt mig på sin resa. Jag fick också choklad och ett par örhängen. Jag kunde inte önskat mig en bättre människa att bo med.

 

Godnatt!

2 reaktioner på ”21/1

  1. GI vilken fin roomie du har! Bara 17 veckor kvar också (vet, det är inte samma inlägg, men klickfunktionen verkade inte funka för mig), tiden springer verkligen iväg!

    Gilla

Kommentera

