26/1

Jag tänkte skriva ett inlägg om dagen, hur jag har börjat svetsa på de första delarna till min stora skulptur eller hur jag har hunnit tvätta en maskin till eller hur svårt men kul det var på krokin ikväll. Men så hade jag ett videosamtal med en gammal vän till mig och vi kom in på ämnet alkohol och beroenden. Jag kom att tänka på den fantastiska artikeln som Fredrik Backman skrivit och var tvungen att läsa den igen.

Och det tycker jag att alla ska göra. Den finns på: http://www.cafe.se/till-botten-med-spriten/
så återkommer jag imorgon med ett längre inlägg med bilder. Men ikväll så sitter jag med ont i hjärtat över hur jävla mörkt det är ibland. Ta hand om er.

Kommentera

