30/1

Nu har internet legat nere sen vi kom hem från Kongsberg och varje människa med självaktning hade reagerat på samma vis som jag. Med att gå på fest. Nä, skämtåsido, vi tog bussen tidigt imorse till närmaste ”storstad” för att handla förnödenheter. För min del blev det ett par svarta byxor (mitt enda par gick ju sönder på avresedagen och en MÅNAD utan svarta byxor, där går min gräns!), två tröjor, en torkställning, en dörrmatta, en skrubbhandske och tre papperskorgar. 

Så nu är vårt hem i princip komplett, haha. Det var dock lite lämpligt att släpa allt upp för backen eftersom alla vägar är täckta av ett fem centimeter tjockt lager av is och ett inte-lika-tjockt lager av grus. 

Hälsade på uppe på 39an på deras förfest, jag deltog lite halvhjärtat i drinklekarna men att shoppa en hel dag tar på krafterna så vi gick hem strax efter tio igen. 

Jag hoppas på att internet återvänder snart för jag kommer absolut inte att författa en massa inlägg med mobilen. Har redan kramp i händerna. Godnatt! 

  

2 reaktioner på ”30/1

Kommentera

