1/2


Detta har jag kämpat med idag, jag har lött fast den platta krokiga biten men jag kan inte bestämma mig om jag ska ta mässingsbiten eller om jag ska ha bubblan. Vad tycker ni? Ska jag ha något helt annat? Alla små beslut tar sån lång tid och det ska värmas upp i rätt ordning och det ska planeras och tänka INNAN.

Jag har haft låg energi idag och så började det snöa så nu är det både snö och snorhalt. Tanken var att jag skulle göra en massa bra saker efter skolan som att träna, måla, plugga, städa och så vidare men icke. Jag har legat i sängen och tittat på serier. Det blev tonfiskröra med pasta till middag eftersom det var jag som lagade. Inte så jäkla inspirerande rätt men jag tänker att det är OK att inte alltid vara på topp.

Nu ska jag försöka sova bort huvudvärken och hoppas på att morgondagen blir härligare. Ha det!

 

En reaktion på ”1/2

  1. Jag förstår dig det är inte lätt att välja. Jag tycker bägge är fantastiska. Den ”gröna” biten är häftig. Kulan är också häftig. Jag tycker du ska välja med din egna känsla som ger dig störst tillfredställning. Du har den hos dig och du vet vad du vill. /PA

    Gilla

Kommentera

