12/2

Jag var helt slut igår, haha, jag låg i sängen redan vid 8 tror jag. Det hade varit en hel vanlig dag, jobbat på i skolan. Utan att stressa och utan att lata mig. Just nu så jobbar jag på att göra en liten ask med lock. Mina servettringar är klara och alla ringar jag gör utöver dessa blir bara bonusar så det känns fint att ha lite tidsmarginal.

Eftersom det var torsdag så hade jag lovat att gymma med några i min klass och när vi kom till gymmet så var det bara en annan person där så det var riktigt skönt. Efter min uppvärmning så kom det in en kille som verkade satsa hårt på styrkelyft och jag stod där och kämpade med mina marklyft. Han hade med sig flytande magnesium(?) som ger bättre grepp på stången och eftersom jag är ett stort fan av placeboeffekt så frågade jag om jag fick ta lite – det får mig nämligen att känna mig starkare, haha. Så mina ben blev till gelé rätt kvickt där. Fokuserade sen på min stackars rygg och preeeecis innan jag var färdig så välte det in åtta stycken hunksnubbar så jag avslutade illa kvickt. Alla vi som inte är så vana att träna (eller åtminstone inte har självförtroende på gymmet än) krympte ihop och slank ut. Det är tråkigt att det ska vara så, att stämningen ändras så fort de kliver in men gymmet är väl knappt 30kvm så jag kände att det var dags att gå.

Så var tanken att jag skulle gå hem, äta middag och sen gå ner på filmkvällen men jag fick stanna flera gånger på vägen upp för att jag var så slut i kroppen. Alla muskler skrek och efter att ha ätit middag så skrev jag och sa att jag inte orkade. Tog en dusch och gick och la mig istället. PUST!

Nu ska jag måla naglarna och ta det lugnt innan bussen mot Oslos flygplats går efter lunch. För ikväll landar jag i Stockholm och ska möta upp min bästis Jennifer, jag är så taggad!

Kommentera

