16/2

Tisdag på berget. Jag sov dåligt och alldeles för mycket, stängde av mitt alarm och orkar inte gå upp. Herregud så tradigt det är när kropp och psyke är ur balans. Traskade ner till skolan, det är skitkallt ute igen, blä! Gjorde knappt någonting på lektionen men börjar få ordning på min ask som jag gör utöver skolarbetet. Bra prioriterat. Men men, ibland så har man sånna dagar där ingenting blir som det var tänkt.

Resten av dagen har jag spenderat här i sängen och ätit choklad, läst och tittat på serier. Lagade middag så sjukt sent att det knappt var nödvändigt att äta men jag gjorde supergod kyckling i ugn, ris och fetaostkräm så det var en av höjdpunkterna idag.

Imorgon ska jag ta tag i allt som ligger och hopar sig här, städning, tvätt, skola, osv. Men nu ska jag bara sova och inte oroa mig för en massa. Och köpa skor, tjoho.

En reaktion på ”16/2

Kommentera

