1/3

Idag gick jag upp supertidigt för att hinna svetsa mycket så att jag kan bli klar snart. Vi har bara en svets så det blir lite att en person i taget får jobba. Just nu har jag inget tålamod med min skulptur och jag vill bara att det ska bli klart men jag behöver fyra extra händer och allting tar tid och det måste bli perfekt för att inte så konstigt ut och min lärare står där och tycker att detta är den bästa delen med arbetet och jag vill bara gå hem och sova.

Jag har kommit en liten bit men måste ta en massa beslut om hur jag ska göra för att det både ska vara genomförbart rent tekniskt och sen också bli snyggt. Huvudvärken smög sig på som ett brev på posten efter lunch och jag hade noll energi men vi behövde möta upp vår lärare vid halv 3 för att få våra hyvelblad till hyvlarna vi ska bygga om några veckor. Men efter det så höll jag inte ut så jag vandrade väldigt långsamt upp för backen och tog en värktablett och har sovit/tittat på serier hela kvällen. Vill bara bli frisk nu, har ingen lust att känna mig såhär hängig.

Jag funderar på att stanna hemma från skolan imorgon och bara vila för att bli frisk. Jag vill ju egentligen gå men jag får inte heller något gjort när jag mår såhär så det kanske är bra att lyssna på kroppen och försöka vila ut detta.

Translation: I went to school early today to get lots of work done but since I’m feeling sick my energy and focus isn’t 100%. I stayed for as long as possible but after 15.00 I had to walk home, I went straight to bed to rest. Hopefully I’ll feel better in the moring!

Kommentera

