3/3

Nu har jag äntligen lagt in lite bilder ifrån de senaste veckorna som jag tänkte dela med mig av. I övrigt inget nytt: mina medboende i stugan för ett fasligt liv och jag springer ut i korridoren och tittar argt på dem (egentligen står jag mest som ett fån och frågar försiktigt om de vet vad det är som låter…) Så, mindre text, mer bilder!

IMG_7086Från när jag sov hos Jennifer första vändan jag var hemma i Stockholm. Man blir direkt snygg i hennes spegel.

IMG_7114
Utsikt påväg till skolan, lika magiskt varje dag att få spana ut över detta.
IMG_7115
Utsikt från en av ingångarna till skolan, magiskt med sol.

IMG_7123
Mina fötter på den lilla bron som också är påväg till skolan, ljuvligt!

IMG_7132
Räksmörgåsen som jag fick avnjuta på Hotell & Restaurang Vagabondo efter att ÄNTLIGEN ha landat i Stockholm igen.
IMG_7136Nyklippt och glad!

IMG_7147Busar på Hallwyllska med min bästis

IMG_7161Spenderade CSN på nya träningskläder när jag var i Stockholm. Här poserar jag i några av plaggen hemma hos Petter där jag bodde.

IMG_7167Jag la också mitt CSN på ett par nya skor. Så värt att få ha vårkänslor i någon timme innan jag klev av planet i Norge.

IMG_7182För såhär kul har vi det uppe på mitt berg, snö snö snö.

Här är de bra magneterna som jag har fått låna av min far för att kunna svetsa lättare. Jag måste ha gjort något fel för såhär ser de ut nu…

Min lilla ask är åtminstone färdig och klädd invändigt med något slags sammetstyg. Jag är ruskigt nöjd!

IMG_7204

Och idag, idag har jag svetsat ihop 2/3 av min stora skulptur. Det är lite snett och vint men herregud så cool jag är som HAR GJORT DETTA. Det ser riktigt bra ut och jag hoppas på att bli klar imorgon med den sista. Jag är en konstnär. En mycket välkommen insikt!

Nu ska jag ta en eller fyrahundra ipren och försöka sova bort det sista av min förkylning. Puss på er!

4 reaktioner på ”3/3

  1. Superfina skulpturer. Platsar på Vårsalongen om jag får bestämma. Skicka in till nästa år!
    Lilla burken, jättefin, vill ha – hur många kan du göra😉?

    Gilla

  2. Alltså whaaat Cissi!!!!!! Skulpturen är helt amazing och jag tycker du är otroligt häftig, skicklig, modig och konstnärlig! Men mitt hjärta klappar hårdast för den lilla burken alltsååå-åh så vacker!!!

    Gilla

Kommentera

