9/3

Klockan är efter midnatt och hela dagen har jag spenderat med att städa, fixa med det sista inför utställningen, broderat, suttit på en massa platser och väntat, ätit våfflor och gjort marmorerat (?) papper. Det sistnämnda var superkul och sjukt enkelt. Ska posta bilder imorgon.

Kvällen har jag spenderat på mage, på min matta, framför datorn med Malin på videolänk och redigerat text i tre timmar (Vi har tagit oss fem sidor framåt och är nu på sida 18 av 49. SÅ MYCKET JOBB). Nu är jag så trött att jag inte vet vad jag heter och jag har eventuellt missat möjligheten att göra GU-F i sommar och snart är denna kurs över och Pappa och Carina kommer hit på fredag och går jag inte och lägger mig nu så svimmar jag.

Ha det fint så länge!

Kommentera

