10/3

Nu är utställningen igång i skolan. Jag har varit där hela dagen och suttit på en stol, broderat, ätit kakor och försökt svara på folks frågor. Det är bekymmerslösa dagar just nu. Det är som att jag har fredag hela veckan. När utställningen stängde för dagen så gick jag och tränade en sväng. Jag måste förbättra min kondition en del till i sommar men trots att det gick riktigt långsamt på löpbandet idag så var jag så himla glad efteråt. ÄNTLIGEN så känner jag mig typ glad efter att jag har tränat själv. Det gör mig ännu mer taggad på träningsresan, jag ser framemot nya upplevelser och ny kunskap.

Ikväll har jag försökt lagat mat och legat på golvet igen och sen har jag dansat en massa i mitt rum för jag hittade en sjukt peppig spellista på spotify hos en kompis. Utöver det så är jag orimligt glad över att det är plusgrader och sol på dagarna så att snön smälter undan och visar asfalt. Jag som inbillar mig att jag är ett naturbarn och så blir jag så glad över asfalt, haha.

 

IMG_7233Vi försöker bestämma var allas skulpturer ska stå.

IMG_7234Jag kämpar på med mitt broderi, det är skönt att skapa något mjukt men jag är jäkligt osäker på om det var en bra idé att använda min sharpiepenna att skriva med… Det ska stå ”Låt mig väckas av solen
Låt mig vakna av ingenting” eftersom jag är en poet. (Among other things)

IMG_7242Världens snyggaste tjej som dagen till ära sminkade sig. Det är så ku lmed smink, jag blev förvånad idag men det är verkligen härligt att kunna förändra och förstärka sig själv på olika vis. Det får mig att knna mig så självsäker och stark. Och snygg!

IMG_7248Här är jag stark och färgglad efter gymmet. Kan man inte vara starkast så kan man vara färggladast!

IMG_7249Vackra smältande snö i solsken som ger mig krispigt grus, magiskt!

 

Och som vanligt är det alldeles för sent på kvällen och det är dags för mig att försöka varva ner. Ha det!

 

Translation: Our exhibition is on and I’ve spent the day eating cookies, doing embroidery and answering  questions all day long. It feels like friday! After school I went to the gym to work on my cardio, which is needed. The evening I spent dancing and cooking food. Yey!

En reaktion på ”10/3

Kommentera

