19/4

Det är intressant (och frustrerande) hur ens flow är så olika från dag till dag. Igår jobbade jag på som sjutton och idag kan jag inte fokusera för fem öre. 

   
    
 Det är knappt så att jag förstår att JAG bygger detta. 

Igår ringde de från svenska bostäder också, jag har fått en ny lägenhet. Det är i samma hus som jag redan bor i men på ett hörn på våning 2. Så det ska bli skönt att få flytta hem till något nytt med utsikt(!) Drömmen är ju såklart att ha en stor lägenhet med ett riktigt kök och en balkong och helst ett hus i skogen med en allé och stenmur men jag tänker att jag får ta lite i taget. Nu får jag åtminstone ett fönster i rimlig höjd istället. 

Ps. Fick prova en kitkat med smak av macha(?) igår efter träningen. I Japan finns det så myclet spännande.  

 

En reaktion på ”19/4

Kommentera

