24/4

Idag har jag gjort ingenting. Helt ärligt, jag har suttit och knappat i SketchUp/tittat på serier/lagat mat. Det är allt. Men man kan inte alltid vara på topp. Jag har åtminstone ätit både frukost, lunch och middag (och choklad pga det tog lång tid att laga mat) så nu finns det matlådor och en massa disk. Jag längtar tills det blir måndag, en ny vecka som innehåller både yoga, kroki (med riktig modell), nya avsnittet av game of thrones, slöjdande och träning. Vädret däremot, det blir nog regn och rusk hela veckan. Till helgen ska vi förhoppningsvis grilla om det är fint väder. Sockervadd, lotterier och karuseller kommer saknas men varje högtid jag tar mig igenom är bra. (För valborg räknas väl som en högtid, snälla?)

Skärmavbild 2016-04-24 kl. 21.01.54.pngDet börjar ordna sig i lägenheten. För mycket möbler och ett fullt förråd kommer det bli men vafan, det blir mysigt.

Kommentera

