26/4

Ja det går framåt här! Igår blev allt inuti klart och idag har jag börjat med att skära till spåren för förstärkningen till hörnen. Vi fick slipa till ett stämjärn för det fanns inget som passade till 2mm och kanten blev så vass att jag upptäckte efter en stunds arbete att jag skurit en massa små jack i fingret. Ser inte helt magiskt ut med mina redan torra händer. Slöjd gör en inte snygg, det är ett som är säkert. Sågspån i håret och skärsår på händerna och avskavt nagellack, haha. 
Nu sitter vi i skolan och väntar på terminens sista lektion i kroki. Så denna vecka slutar både kroki och yoga så plötsligt kommer jag ha tre kvällar ledigt. Mer tid till att förbättra löpningen då, tjoho. 

Kommentera

