2/5

Måndag efter en natt med mardrömmar, mmm. Inte ett recept på en bra start på dagen. Jag har jobbat på idag trots att jag kände mig sämst och bara ville gå hem och lägga mig sekunden efter jag kommit till skolan. 

JJag har trixat med gångjärn och limmat fast botten i varje låda. Så om fyra gångjärn till så borde syskrinet vara i ordning. Skar mig såklart på stämjärnet men jag är inte för envis för plåster (som min lärare som blodade ner allting innan han till slut hämtade ett plåster) och när jag äntligen uppbådade tillräckligt med energi för att gå hem för dagen så övertalade jag mig själv att gå ner till gymmet lite. Försökte trötta ut rygg och armar men vi får se imorgon om det blev något med det. 

Resten av kvällen har jag grinat så att jag fått huvudvärk, blivit tröstad av magnifika vänner och sen sett senaste avsnittet av Game of Thrones. Ibland är det måndag helt enkelt. Kram

